بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی و صاحبان کسب و کار آنلاین بسیار حائز اهمیت است. تجربه بسته بندی لباس خوب به ارتقاء برند و افزایش فروش کمک می کند. بنابراین بهتر است با نکات و بهترین گزینه های بسته بندی لباس آشنا شوید. از اینرو، در این مقاله در مورد نحوه بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی صحبت خواهیم کرد.
لباس و پوشاک محصولات شکننده نیستند که نگران شکستن آنها در حین حمل و نقل باشید. همچنین، بسته بندی و پست لباس های کوچک راحت است اما لباسهای ظریف با ریزه کاریها یا گلدوزی شده ممکن است کمی سخت باشد.
بسته بندی لباس در مورد پوشاک بزرگ و حجیم با چالش همراه است. معمولاً پوشاک های اتو کشی شده را با کارتن پستی یا کارتن اسباب کشی و بسته بندی بزرگ پست می کنند. این نوع لباس ها معمولاً داخل یک نایلون یا حتی کیسه زباله گذاشته می شوند و سپس داخل کارتن بسته بندی می شوند. پافر، پارچه چادر و امثال آن در پاکت پستی فلایر بسته بندی و ارسال می شود. پاکت فلایر جنس کشسانی مخصوص دارد. انعطاف پذیر است و نسبت به پارگی مقاومت زیادی دارد.
صاحبان کسب و کار آنلاین و فروش اینترنتی برای کاهش هزینه های حمل و نقل خود تا حد امکان از جعبه های کوچکتر استفاده کنید. برای لباسهایی مانند شلوار جین با وزن بستهبندی سنگینتر از بقیه پوشاک، چه باید کرد؟
نکاتی که باید هنگام بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی رعایت کرد
هنگام بستهبندی لباسها برای حمل و نقل، باید نوع لباس و سایر جزئیات را در نظر بگیرید تا از ارائه منظم محصول اطمینان حاصل کنید، هزینهها را کنترل کنید، از لباسهای حساس محافظت کنید و از حمل و نقل خود نهایت استفاده را ببرید. در اینجا نحوه بسته بندی انواع لباس آورده شده است:
- از بالشتک خودداری کنید
- در صورت امکان چند پوشاک را با هم ارسال کنید
- بسته ها را هنگام بسته بندی وزن کنید
- از کوچکترین کارتن موجود استفاده کنید
- برای محمولههای بسیار سبک از پاکت های پستی حباب دار ارزان قیمت استفاده کنید
باز کردن جعبه بسته بندی و دیدن لباس و پوشاکی که مشتری سفارش می دهد، روی ارتقاء برند و افزایش فروش اینترنتی شما تاثیر جدی می گذارد. در اینجا چند نکته برای کمک به ایجاد یک تجربه لذت بخش برای خریداران وجود دارد:
- برای محافظت از پارچه های زر دوزی شده و ظریف از هارد باکس و جعبه های سخت استفاده کنید
- قبل از بسته بندی لباس ها را به صورت مرتب تا کنید
- یک یادداشت دست نویس «به شادی بپوشید» داخل بسته بندی قرار دهید.
- از بسته بندی های مارک دار استفاده کنید.
گزینه های بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی
رزان ترین راه بسته بندی لباس، پست و تحویل آن به مشتری در انتخاب صحیح بسته بندی خلاصه می شود. علاوه بر این، استفاده از اقلام بسته بندی مناسب کمک می کند تا مطمئن شوید که پوشاک و لباس شما دست نخورده و به خوبی ارائه می شوند.
گزینه های بسته بندی لباس و پوشاک عبارتند از:
- کارتن پستی برای لباس های بزرگ و اتو شدنی
- پاکت پستی فلایر برای پافر و لباس های حجیم
- پاکت پستی حبابدار برای لباس ها و پارچه های زربافت، ظریف با ریزه کاری
- کارتن اسباب کشی بزرگ ۵ لایه برای حمل و نقل های بین المللی