دسته‌بندی نشده

قیمت نایلون حبابدار و عوامل موثر

قیمت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یا همان پلاستیک حبابدار ضربه گیر مناسب ترین نوع پوشش برای جلوگیری از آسیب و ضربه احتمالی به وسایل شکستنی یا حساس می باشد. در فرآیند تولید پلاستیک حبابدار ابتدا مواد اولیه مذاب پلی اتیلنی از یک غلطک مخصوص که از شیار های دایره ای شکل تشکیل شده است عبور می کند و پس از پر شدن پلاستیک از هوا، نایلون ضربه گیر را تشکیل می دهد. نایلون حبابدار یکی از محصولات کارتن کاران است که به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن، مورد استفاده بسیاری از صنایع و مشتریان قرار می گیرد. این محصول که با قیمت مناسبی به مشتریان عرضه می‌شود، با توجه به نیازها و سفارشات مشتریان، قابلیت سفارشی سازی نیز دارد. در ادامه عوامل موثر بر قیمت نایلون حبابدار را بررسی و توضیح می دهیم و راهنمایی هایی برای خرید بهینه این محصول ارائه می دهیم.

تولید به صورت سفارشی و تاثیر آن بر قیمت

یکی از عواملی که بر روی قیمت نایلون حبابدار تاثیر دارد، تولید سفارشی آن در ابعاد مختلف است. مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود، اندازه، طول و عرض نایلون حبابدار را مشخص کنند و سفارش دهند. این امکان، باعث افزایش رضایت مشتریان می شود، زیرا می توانند محصولی که دقیقا مورد نظرشان است دریافت کنند. اما این امکان، هزینه تولید را نیز افزایش می دهد، زیرا برای تولید سفارشی، نیاز به تنظیم دستگاه ها و تغییر پارامترهای تولید است. بنابراین، قیمت نایلون حبابدار، در ابعاد سفارشی، متفاوت خواهد بود. خبر خوب این است که کارتن کاران جهت جلوگیری از افزایش قیمت نایلون در عرض‌های سفارشی، با قرار دادن حداقل مقدار خرید برای این سفارشات، قیمت نایلون‌های سفارشی را نیز با همان قیمت نایلون‌های با عرض عمومی ارائه می‌دهد.

ثابت نبودن نرخ قیمت مواد اولیه مورد نیاز در تولید نایلون حبابدار

عامل دیگری که بر قیمت نایلون حبابدار تأثیر دارد، ثابت نبودن نرخ قیمت مواد اولیه مورد نیاز در تولید این محصول است. مواد اولیه نایلون حبابدار، از کارخانه های پتروشیمی تامین میشود و قیمت آن بر اساس نوسانات ارز و قیمت های جهانی تغییر می کند و بعضی مواقع این تغییر قیمت ها، ساعتی و لحظه ای است؛ بنابراین قیمت نایلون های حبابدار به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه دائما در حال تغییر است. لیست قیمت نایلون‌های حباب دار بر حسب کیلوگرم در همین صفحه آورده شده است. برای دریافت راهنمایی و جزئیات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

رنگی یا شفاف بودن نایلون حبابدار

عامل دیگری که بر قیمت نایلون حبابدار تاثیر دارد، رنگی یا شفاف بودن آن است. نایلون حبابدار می تواند به صورت شفاف یا رنگی تولید شود. نایلون حبابدار شفاف، برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به دیده شدن دارند، مناسب است. برای مثال، برای بسته بندی لوازم التحریر، نایلون حبابدار شفاف به کار می رود. نایلون حبابدار رنگی، برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به حفاظت از نور و گرد و غبار دارند، مناسب است. برای مثال، برای بسته بندی لوازم خانگی، نایلون حبابدار رنگی به کار می رود. نایلون حبابدار رنگی، قیمت بیشتری نسبت به نایلون حبابدار شفاف دارد، زیرا برای تولید آن، نیاز به افزودن رنگدانه ها و افزودنی های دیگر است. بنابراین، قیمت نایلون حبابدار، با توجه به رنگ آن، متفاوت خواهد بود.

مقدار افزودنی های اضافه شده به نایلون

عامل دیگری که بر قیمت نایلون حبابدار تأثیر دارد، مقدار افزودنی های اضافه شده به نایلون است. افزودنی ها موادی هستند که به نایلون اضافه می شوند تا خواص آن را بهبود بخشند. برای مثال، افزودن ضد اشتعال، ضد آب، ضد UV و ضد آلودگی به نایلون، باعث افزایش مقاومت و عمر آن می شود. اما افزودن این مواد، هزینه تولید را نیز افزایش می دهد، زیرا برای خرید و استفاده از آن ها، نیاز به پرداخت هزینه های اضافی است. بنابراین قیمت نایلون حبابدار با توجه به مقدار افزودنی های اضافه شده به آن متفاوت خواهد بود.

وزن نایلون و حجم و تعداد در یک کیلو

هر یک در یک متر مربع نایلون حباب دار، ۱۰۰ تا ۱۱۰ گرم وزن داشته و این یعنی اینکه به دلیل سبک بودن نایلون‌های این شرکت، هر یک کیلوگرم نایلون، حدود ۹ تا ۱۰ متر مربع نایلون حباب دار دارد؛ در حالی که در محصولات مشابه بازار، به دلیل وزن بالای نایلون، متر مربع آن در هر کیلوگرم پایین‌تر می‌باشد. بیشتر بودن متر مربع نایلون در هر کیلوگرم در محصولات کارتن کاران، به معنای بسته بندی محصولات بیشتر، یا در صورتی که هدفتان فروش است، به معنای سود بیشتر می‌باشد.
بنابراین اگر شما قصد خرید نایلون حبابدار به صورت کیلویی را داشته باشید، باید به وزن آن دقت کنید و نایلون هایی را انتخاب کنید که در عین حفظ کیفیت، وزن کمتری نیز داشته باشند.

انواع نایلون حبابدار و کاربردهای آنها

پلاستیک های ضربه گیر بر اساس ویژگیهای آنها به انواع مختلف تقسیم می‌شوند.

  • براساس تعداد لایه ( دولایه و سه لایه )
  • بر اساس سایز حباب ( ریز، متوسط و درشت )
  • بر اساس کیفیت ( درجه ۱ و درجه ۲ )
  • بر اساس رنگ (شفاف و رنگی)
  • بر اساس چاپ روی نایلون ( چاپی و ساده )
  • پلاستیک حبابدار با ویژگیهای خاص برای لوازم الکترونیکی، گاو صندوق و سایر مصارف

کاربردها

  • بسته بندی محصولات اینترنتی
  • بسته بندی لوازم خانگی و منزل در هنگام اسباب کشی
  • بسته بندی مبلمان، وسایل دکوری و چوبی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی محصولات صنعتی
  • بسته بندی قطعات خودرو
  • بسته بندی محصولات آرایشی
  • کاربرد در صنف شیشه
  • پوشش روی استخر
  • و به طور کل بسته بندی محصولات شکستنی و یا استفاده در لابه لای آنها مانند شیشه، ظروف چینی و …

سخن نهایی

کارتن کاران تولید کننده انواع نایلون حبابدار با حباب ریز، متوسط و درشت، دولایه و سه لایه، شفاف یا رنگی و… مطابق با نیاز شما
تولید نایلون حبابدار به صورت رول در عرض های استاندارد (۵۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ ، ۲۰۰ سانتی متر) و یا سایر عرض ها به صورت سفارشی
تولید نایلون حبابدار رولی، کیسه ای، پاکت و کاور به صورت عمده
امکان چاپ رنگی روی نایلون ها و هر نوع سفارشی سازی از لحاظ رنگ ، ابعاد و …
ارزان ترین قیمت نایلون حبابدار کیلویی را با بهترین کیفیت از ما بخواهید …

ارسال به سراسر کشور

فقط فروش عمده

ضمانت کیفیت و قیمت

مشاوره رایگان

برای استعلام قیمت و سفارش‌گیری و یا دریافت مشاوره برای انتخاب سلفون با توجه به نیاز و بودجه خود با شماره ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *